A jegyző neve: dr. Vida Bernadett
Telefonszám: 63/363-002
Az ügyintézés helye: Nagymágocsi Polgármesteri Hivatal
A Hivatal címe: Nagymágocs, Szentesi út 42.
A jegyző ügyfélfogadási rendje előzetes bejelentkezés szerint:
Hétfő | 9:00 – 12:00 | 13:00 – 15:00 |
Kedd | — | 13:00 – 16:00 |
Szerda | — | |
Csütörtök | 8:00 – 12:00 | — |
Péntek | Nincs ügyfélfogadás |
A jegyző a Közös Hivatal vezetője, aki szakmailag felelős a Hivatal működéséért, az ügyek operatív, konkrét megoldásáért. Tevékenysége során felelős a köz érdekeinek megfelelő, törvényes, szakszerű, pártatlan és igazságos, színvonalas ügyintézés szabályainak megfelelő eljárásáért.
A jegyző feladatai különösen:
- ellátja a Közös Hivatal belső szervezeti egységei útján a jogszabály által hatáskörébe utalt hatósági feladatköröket,
- javaslatot készít a polgármesternek a Hivatal belső szervezeti tagozódására, munkarendjére, az ügyfélfogadás rendjére,
- gyakorolja a munkáltatói jogokat a hivatal köztisztviselői tekintetében, a következő esetekben a polgármester egyetértésével: kinevezés, vezetői megbízás, vezetői megbízás visszavonása, felmentés, jutalmazás,
- irányítja a köztisztviselők továbbképzését,
- koordinálja és ellenőrzi a Hivatal belső szervezeti egységeiben folyó munkát,
- szükség szerint a szervezeti egységek vezetőinek értekezletet tart.
- gondoskodik a Hivatalnál a belső ellenőrzés kialakításáról és a működéshez szükséges források biztosításáról.